söndag 9 november 2008

Imorgon börjas det...

Idag har det vart en riktig slapp dag, har vart och hälsat på det håriga hjärtat och skrivit på kontrakt att han nu är deras, känns lite jobbigt, men nu när jag börjar plugget imorn så kommer jag ju ändå inte ha så mycket tid över... Felicia vet hur man gör när man slappar hon... :)

Jaa, som sagt börjar utbilningen imorn, det skall bli skoj, har längtat länge nu tycker jag, så otroligt glad för att jag kom in, men när de ringde i fredags så vart jag över lycklig... JIPPIE!!!

Skönt att få någonting annat att tänka på ett tag också, men sen verkar det som att möjligheterna är ganska så stor att jag får jobb, och det låter ännu bättre, vill så gärna ha ett jobb, men nu väntar först och främst 1½års studier... Man är ju sysselsatt ett tag då iaf, och kanske får en mening med livet... Inte för att den inte har det nu, för jag har ju lill hjärtat och stor hjärtat kvar, men man blir bra less på att gå hemma som jag gjort nu så länge, så ett STORT tack till grannen siv som gjorde så att jag fick komma och ha praktik på kullen, så jag fick upp ögonen för vården...
Nu skall jag sova lite så jag är utvilad tills imorn... Natti natt, sov så gott allihopa...

Inga kommentarer: