måndag 25 maj 2009

Back on the track...

Nu efter 2 dagars slapp, så har jag tagit mig i kragen och gått 1 mil idag... Såå skönt, nu skall jag se till att hålla i dom här takterna, så imorn ställer jag bilen hemma efter skolan, går ner på dagis med vagnen och tar 5 km promenad på en gång, sen skall jag till Mia kl: 18.00 på Mary Kay party, skall bli intressant... :)
Fick ett mail av Luddes nya ägare idag, och fick veta att det går jätte bra och att dem och han stor trivs, vilket gör att jag blir glad... :) Tack Katarina för att ni ger min lumpen ett bra hem...
Men nu väntar sängen så jag orkar upp till plugget...
Ha det bäst så länge...

1 kommentar:

Johanna sa...

Vi skulle kunna ta en låångpromenix tillsammans nån dag här.. är mkt ute på med Vilgot ja:) Speciellt nu när det är såå himla härligt väder, jo ja skrev svar till dej i min blogg om du inte såg det.. haha! Men som sagt en promenix vore najs ;) Vi ses!