tisdag 26 maj 2009

Varför???

Varför jag? Varför just jag av alla människor? Varför är livet så orättvist? Varför blir det aldrig så som jag vill ha det?
Finns det någon mening med att kämpa på? Varför skall jag sträva efter något & ha mål? Det blir ju ändå inte som man tänkt sig.
Sitter nu här & tankarna flyger, var det så här jag ville allt skulle bli? Vad är kärlek egentligen? Finns den någonstans där ute? Kan jag få möta det? Skulle jag känna igen det?
Hur skall man veta vad man känner? Känner man efter för mycket så blir det fel, aldrig någonsin blir det som jag vill…
…aldrig någonsin får jag bekräfta mig för den jag är utan för den jag kan vara, varför är det så?
Varför hamnar jag alltid utanför? Vad är det för fel på mig? Jag vill ju vara med er andra men förlåt för att jag stör…
Jag måste hitta meningen med livet, men finns det någon? Kommer jag att vara nöjd med resultatet av det du visar mig?
Snälla ge mig svar nu!!!

3 kommentarer:

MiaMia sa...

Ja tte bra skrivet....jag ställer mig samma fråga vad är kärlek och hittar man någon sin den rätta någon gång? å varför får jag aldrig den jag vill ha? Värför är det alltid något som förstör?
Men en sak ska du veta hos mig stör du aldrig...älskar dig kusin.

Anonym sa...

Har det hänt nåt? /Josefin

Emmis sa...

Svar till Josefin: Neä, inget har hänt, men man får mycket tankar i huvudet ibland...