torsdag 18 juni 2009

Grattis till oss...


Glad midsommar på er alla, men främst till min älskling som jag vart tillsammans med i 5 år idag... Men det blir mys någon annan dag, skall ju som sagt till stugan nu, och när Felicia är med så blir det inte så mycket av den varan... Men jag och Felicia har haft det kul idag, för innan jag åkte och klippte mig så var vi på buspalatset med Mia, Thelma och Engla, det var riktigt skoj faktiskt, men men, blir säkert massa mer uppdateringar i helgen... :) Puss på er alla så länge och trevlig midsommar...

2 kommentarer:

Berith sa...

Glad midsommar och så GRATTIS till Er.
kram Berith

Johanna sa...

Åhmen stort jätte grattis till era 5 år tillsammans:)) Guu va kul! Jag & Daniel firar 7 år den sista juni vi med ;) Tiden går verkligen undan eller hur =) Vi ses. Kram