söndag 21 juni 2009

Tidsfördriv, 60 frågor...

1. Hur gammal är du om fem år: 29år
2. Vem var den sista du träffade: Min älskling innan han for på jobbet
3. Hur lång är du: 172cm
4. Vilken är den senaste film du sett: Benjamin Buttoms otroliga liv
5. Vem ringde du senast: Kusin Mia
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem: Vad hände då, när var? Till grannen Siv
7. Vad är dagens planer: Dagen är slut nu, så det blir väll att duscha och sova då :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms: Olika, oftats sms, men blir det mycket så ringer jag
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda: Skilda sedan 11år tillbaka
10. När såg du senast din mamma: I lördags
11. Vilken ögonfärg har du: Blå :)
12. När vaknade du idag: Bra fråga, halv 11 kanske...
13. Har du någon gång hittat en katt: Hittat? När hittar man en katt?
14. Vilken är din favoritplats: I armarna på mina älsklingar :)
15. Vilken plats föredrar du minst: Vet inte om det finns någon plats där jag INTE trivs, isåfall är jag aldrig där ;)
16. Var tror du att du befinner dig om tio år: I ett hus med min älskling, dotter och hennes syskon, med fast tjänst inom sjukvården
17. Vad skrämde dig som barn: Hemska saker
18. Vem fick dig att skratta senast: Tror det var Helena på jobbet
19. Är du för ung för att äga vinylskivor: Nej, har i förrådet
20. Har du stationär eller bärbar dator: Stationär, emn inne på att köpa en bärbar också
21. Sover du med eller utan kläder på dig: UTAN!!!
22. Hur många kuddar har du i sängen: 1, det räcker så bra så...
23. Hur många landskap har du bott i: 1, Hälsingland är mitt allt...
24. Har du någon gång spytt på fyllan: Oja, är det inte det man gör på fyllan... :D
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota: Beror på årstid, men barfota är aldrig fel
26. Är du social: Social är bara förnamnet... haha
27. Vilken är din favoritglass: Tror det är den nya nogger mint
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa ett hus, betala av krediter och köpa nyare bil.
29. Tycker du om kinamat: Vem gör inte det?
30. Tycker du om kaffe: Självklart, kan man leva utan det?
31. Vad dricker du till frukost: Olika beroende på vart jag äter min frukost, men oftast blir det en kopp kaffe.
32. Sover du på någon särskild sida: Av sängen JA (höger), Kroppshalva så snor jag som en tornado, men somnar oftast på höger sida.
33. Kan du spela poker: Si så där, inget jag skulle kunna vinna pengar på, emn visst är det kul att spela för skojs skull ibland.
34. Tycker du om att mysa: Vem gör INTE det?
35. Är du en beroendemänniska: Beroende?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din: Japp, en gamal klasskamrat till syrran
37. Vill du ha barn: Har redan ett och vill ha ett till
38. Kan du några andra språk än svenska: Nja, så där engelska och några ord på franska och finska.
39. Har du någonsin åkt ambulans: Ja, när jag hade dubbelsidig lunginflammation
40. Föredrar du havet eller en pool: Är man föd vi kusten så finns inget annat än havet, men det kan ju vara lite svårt at ha hemma... :)
41. Vad spenderar du helst pengar på: Saker till Felicia
42. Äger du dyra smycken: Beror på vad man tycker är dyra, men en del äger jag väll.
43. Har du någon gång testat narkotika: NEJ
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen: En kopp kaffe på jobbet.
45. Vem är den roligaste människan du känner: Har ingen roligaste, men nästan alla jag umgås med är rolig.
46. Välj ett ärr på din kropp: På handen från förra sommaren när jag skulle klyva ved
47. Vad har du för ringsignal: Girls just wanna have fun
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten: Nej
49. Flirtar du mycket: Nej, jag har vart upptagen i 5 år nu, så det var ett tag sedan man sysslade med sånt
50. Vart togs din profilbild för din blogg: Hemma
51. Kan du byta olja på bilen: JA
52. Har du fått fortkörningsböter: Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste: Läser inte böcker, men det skulle väll kunna vara någon av Felicias godnatt sagor då.
54. Läser du dagstidningen: När jag är på jobbet eller hemma hos mamma eller pappa, har den inte själv.
55. Prenumererar du på någon veckotidning: Nej
56. Dansar du i bilen: Nej, kan man göra det?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast: P3 på väg hem från jobbet
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper: Medicinsk händelse på jobbet
59. När var du i kyrkan senast: När Felicia döptes 2007-05-26
60. Vilka personer utmanar du: Dem som känner sig manad :)

Inga kommentarer: