måndag 10 augusti 2009

Härlig dag IGEN...

Vi har haft en toppen dag idag, iaf jag och Felicia tycker jag... Först var vi ju till urgulliga Berith (jobbar med henne på Kullen) och hennes små gulltroll, fast Gabriella är väll inte så lite, men söt ändå... :)

Felicia har bråttomt till Angelica (kamelerna) som hon sa, det är ju svårt att säga mamma, blir bättre när jag blir gammal... :) Men sötnosen var jätte duktig, hon gick hela vägen hem ifrån till distriktsveterinärerna, men hon är väldigt duktig på att gå, och det är en bra bit tycker jag för en som är 2½år...


Alla kom med på bils, Felicia kramas med Berith, jag älskar dig sa hon till Berith efter bara nån minut... :) Sen sitter Gabriella, man ser ryggen av Angelica och William hoppas för fullt...


Alla busiga barnen Felicia 2½år, Angelicia 1½år, Gabriella 11år & William 4½år


Felicia var på riktigt mys humör, hon gav kramar till allihopa, här kramar hon Gabriella...


Efter vi åtit middag när vi kom hem så åkte vi ut till Långrevsudden (Sandvika) och tog ett kvälls dopp, jag och Felicia badade, det var jätte skönt, sen plockade vi en massa snäckor, så jag tänkte skriva ut denna bild och köpa en ram,, sen klistra ast en del av snäckorna vi plockade...
Nu skall jag lägga min lill skrutt, sen skall jag duscha och kolla på film med min älskling, men STORT TACK för idag Berith, skönt att Felicia för någon att leka med så hon inte blir så rastlös hela dagarna...