måndag 12 oktober 2009

Gårdagen...

Igår kväll var jag över till Elin och hundarna, det var riktigt trevligt, men orkade inte blogga igår, så jag gör det idag istället...

Vi drack kaffe och snackade lite skit och hade allmänt trevligt, sen gick vi ju ut med vovvarna också så klart... :)

Eliot & Charlie...


Charlie har ju blivit så gräskligt stor... Det är lite halvsvårt att se skillnad på dem nu, men man har sina knep... :)


Elliot & Charlie, är inte det lättaste att få med båda på bild och dessutom få dem att kolla in i kameran samtidigt också... :)


Elliot & Charlie, nu kollar Charlie in i kameran men inte Elliot... :p


Den bjuder jag på, och den risken tar jag, men visst é Elin vacker även utan smink... :)


Idag var det plugg igen, inge roligt, men men, det går väll iaf... Idag hade vi tenta dessutom, och den tror jag inte alls gick nå bra, men det återstår väll att se tills på onsdag, jag och Jessica skall göra ett grupparbete om hernia (bråck) och när vi nästan var klar så fragade jag Inger hur vi skulle göra och då hade vi skrivit om fel bråck, så det var bara att börja om, så nu har vi ljumskbråck, och det har hon godkänt iaf... :)
Nu skall jag dricka lite kaffe och softa medans vi tvättar... :)

Inga kommentarer: