måndag 9 november 2009

Sammanfattning...

Jaa, imorse lämnade vi bilen på Peugeot för att göra hjulinställning bl.a...
Sen gick vi hem och slappade lite, klockan var ju inte så mycket så det fanns inte så mycket att göra, tänkte ta en promenad ner på stan sedan för att kolla på någon tröja och byxa till klänningen hon fick när hon fyllde år, men stan öppnar ju inte förrän 10, så vi döade en stund, sen kommer Felicia och frågar mig: Är jag stor nu? Jaa, det är du väll svarade jag. Då säger hon så: Kan inte jag få ta hål i öronen, SNÄLLA. Jo det kan du väll få sa jag då, sen var det lite utlägg om att skulle hon göra hål i öronen så måsta hon göra båda och sånt, och jag frågade henne flera gånger om hon var säker på att hon skulle ha RIKTIGA hål i öronen, och svaret vart varje gång ja, så då var det väll bara att gå ner på stan då, vi gick väll här ifrån vid 9:45, sen klampade vi in på gludsmedsaffären vid systembolaget, och där fick hon hål i ena örat, sen sa hon det, jag vill inte ha hål i örat längre, ta ur det, men då lurade vi till henne att få i det andra också, 35sek senare var allt bra, och hon tok nöjd över sina hål i öronen, för hon valde ju samma läk örhänge som Lollo... :)

Så ser dem ut...

Efter hon hade tagit hål så gick hon och visade morfar som köde 1:an då, sen träffade vi momme Annki som vi följde med och handla fikabröd och åkte till Helena, sen hämtade jag bilen och efter det så skulle jag hämta Felicia, me fick med mig Lollo hem också, för Felicia ville fortsätta leka med Lollo, och jag ville hem... :)

De var ett band, vi fick inte titta in medans dem lekte... :)
Sen åt vi middag vid 16, sen gick vi ut och lekte i lekparken ca:2 timmar, det var INTE varmt kn jag lova, man klär på barnen, men man har inte förstånd till att klä på sig själv... :)

Efter vi hade lämnat av Lollo så åkte jag och Felicia och hälsade på Elin, Hillevi och Walter, har ju inte sett han sen i somras, och shit vad han har växt... :)
Här är den stiliga stor killen... :)


Felicia måsta ju självklart lägga sig ner med han och mysa upp sig... :)


Sen måsta hon ju visa sina nya fina örhängen också... :)

Efter vi vart där så åkte vi hem och Felicia fick hoppa i säng, och här hamnade jag, framför datorn... :)
Nu skall även jag hoppa i säng så jag orkar till läkaren imorn... :)
Kram alle sammans... :)

1 kommentar:

grannen malin sa...

bli medlem på www.bloglovin.com