lördag 7 november 2009

Vart inget igår...

Jag tänkte blogga igår, men blev inget av det... Jag känner mig frisk, men hostan och snuvan hänger kvar och det är såå grymt irreterande, för dem vill inte ha mig på praktiken när jag är så här, men jag vill vara där...

Skrutten med alla sina 3-års presenter...
Inte riktigt alla, men de flesta iaf, orkade inte vända upp och ner på hela hennes rum för att leka reda på minsta lilla grej...


Snacka om charmtroll, vi åkte och hälsade på dem igår när jag ändå inte skulle jobba, sen skulle Felicia lämna spisen och den gamla vagnen till Moa, så då gjorde vi det...


Såå söt ju...


Fröknarna bus...
Felicia, Moa & Meja


Lill hjärtat älskar att hålla i lilla Meja...


Riktiga tok ungar, men härliga är ni... :)


Charmtroll 1, 2 & 3... :)

Inga kommentarer: