söndag 28 februari 2010

Update...

I tisdags så var vi till Malin i Iggesund jag och Felicia medans älsklingen var på jobbet, då kom sen Nettan och Albin också dit och det vart en massa bilder, detta är några av dem...

Mitt lill hjärta...

Världens vackraste...

Liam...

Liam...

Liam tyckte det var skit kul när Malin torkade munnen på han, och han kunde lätt ha ätit upp det också även fast han hade ätit gröt... :)

Spanar förundransvärt efter lampan... :)

Sådan mor såan son, men Liam är grymt lik sin far... :)

Go killen...

Små risgrynen...

Söta lilla Albin, det skiljer bara 9 dagar emellan Albin och Liam, de är hur gulliga som hellst båda två... :)

Tokflin... :)

Albin...

Söta lilla skitunge... :)

Albins utroligt gulliga flin, han lyfter liksom på överläppen... :)

Båda söta killarna. Liam & Albin...

Klart man skall ÄTA på lekskerna när man är lite och håller på att få tänder... :)

Försökte mig på att få en gullig gruppbild, men det var INTE lätt att få det som man hade tänkt sig... :)

Liam, Felicia & Albin...

Malin satte leksaker på mitt huvud för att försöka få alla 3 barnen att titta in emot kameran, men då gjorde Felicia lika dant på Liam & Albin och tyckte det var tok kul... :)

I fredags var jag till Eli efter det att jag gjort slingor och åt lunch, tänkte försöka knäppa något fint kort på Eliot och Charlie, men vart inget som vart riktigt bra, får försöka bättre någon annan dag... :)

Igår var vi till Lönnånger och fixade bilen, så nu fungerar våran blinkers felfritt... :) När vi var där ute så byggde jag och Annki en snögrotta åt Felicia, gissa om hon vart nöjd, strax efter det så grillade vi korv... :) Sen var det dax att åka hem och då hade vi ju tvätt också 18-21... :)

Idag var jag och Mia först och träna, sen åkte jag hem och duscha, sen vart det grattulationer till mormor som fyllde igår, sen till mamma, för imorn em så åker hon och Gunnar till Tailand i 2 veckor, så hon ville mysa lite med fröken först och det är väll klart att hon skall få göra det då... :)
På kvällen så åkte vi till Mia och Lasse för att äta med dom, vi åt pizza, var säkert 3-4 månader sedan vi åt det sist, men gott var det... :) Nu väntar bingen strax, trött som bara den... :)

Kan bli lite dåligt med uppdateringar här och nu, men det är ju så att jag jobbar så mycket nu överallt, så bloggen hinns inte riktigt med, speciellt inte när jag vet att det är många bilder... :) Natti natt allesammans...

Inga kommentarer: