onsdag 21 april 2010

Full fart...

Idag har jag och Felicia haft en riktigt mysig lugn dag även fast vi åkt och hälsat på folk, men har valt dom som det är lugnt hos...
 
Goa Liam...
Vi började med att hämta schema på jobbet, sen for vi till Malin och Liam för att sedan gå till fiket i Igge och fika med Albin och Nettan, jag och Nettan gick in på Konsum och jag köpte en mannafrutti åt Felicia eftersom hon måste ha något mjuk och skonsamt för halsen, hon åt upp den jätte fort... Jag tog en toast, sen ville Felicia ha glass till efterrätt, så då blev de det också... :)

 
Den urgulliga trion Albin, Felicia och Liam...

 
Söta lilla Albin med banan i ansiktet...


 
Sen styrde vi mot ytterligare sydligare breddgrader och tog oss till Njutånger för att hälsa på lilla Ella och Jonna, hon är ju bara såå söt och charmig... :)


 
Ella med vackra Jonna...
 
Mor och dotter mys...


 
Otroligt söta lilla Ella 7 månader...

När vi var klar där så for vi hem och lämnade bilen till älsklingen, sen for vi hem och åt, nu har jag precis lagt Felicia som somnade i bilen på väg hem från Ella och Jonna...
Nu skall jag duscha, sen blir det nog sängen för mig också... :)

Inga kommentarer: