söndag 4 april 2010

Älskade dotter...

Idag har vi haft en helt underbar dag ute i Lönnånger... Låter 2 videor berätta för oss vad barn på våren gillar bäst... :)

Jag - Kan du hoppa då?
Felicia - Det går inte.
Jag - Går det inte?
Felicia - Kolla här! (PLASK)

Annki - Klara färdiga gå. (PLASK)


Plaska, plask och åter plask, men vad gör väll det, visst, de kan bli lite blöt, men vad gör väll det när man ser lycka i deras ögon över att få plaska... :)

Sen efter en massa plaskande och bus var det dax för årets första grillning, det var sååååå gott, love it...
Jag och älsklingen skötte grillningen medans Annki fixade potatisen och salladen... :)
Vi hade med oss kött och Annki hade lagt kyckling i marinad, var asgott båda två, Karro och Henrik kom för att hämta Tyson och åt med oss, där av så mycket mat... :)
Men jag älskar verkligen dessa dagar då vi gör saker som en familj och bara är, älskar min familj över allt annat...

Inga kommentarer: