lördag 28 augusti 2010

Dagens...

Idag har vi vart på shopping runda, men blev inge mycke inhandlat... :( Kanske blir mer på måndag då jag och älsklingen skall dit själv, jobbigt att handla med en fröken som inte har nå tålamod... :( Här kommer iaf lite pics från igår och idag... :)
 
En trött fröken på väg från Hudik igår... :)

 
Mina nya dojor som inhandlades igår, riktigt fynd, 290kr nu, 790kr förr... :)

 
Vi var på candy world, och då fick Felicia en lite kinder matlåda som hon säger, men hon bjöd bort det mesta, är inte mycket för godis min donna... :)

 
I Finland är det lagligt att köra fort... :) (På väg till Keminmaa)

 
Vi stannade till på det nya köpcentrat och fikade i Tornio, Felicia valde en muffins som var större än henne... :)

Vi gick ut och plockade lingon, för Kari hade beställt klappgröt av mamma sin till kvällsfika, det kryllar av lingon här, bara typ 20m bort... :s Felicia tyckte det var jätte kul att plocka bär, roligast var nog att äta blåbären... :) Plus att mata Ronja (deras jakthund) med bär, Felicia är lite frälst i henne...

 
Lingon är ganska så vackra, men inget för mig, har aldrig riktigt tyckt om lingon sylt och sånt... :(

 
Operation rost lagning, våran bil fick fläck tyfus tror jag, vi hade sett några rost bubblor, men det slutade med många... :)

 
Rostskydds färgen är nu på och skall torka tills imorrn, då skall den slipas lite och sen skall svartlack och klarlack på, kommer bli så snyggt så... :)
Nu tror jag att jag skall glo på lite TV med min sambo och hans mamma, sen blir det nog sängen, antar det blir tidig kväll imorrn igen... :)

Inga kommentarer: