lördag 18 september 2010

Sjuk?!

Idag när jag vaknade så rann min näsa och jag hade ont i halsen, kan ju säga att det INTE blivit bättre... :( Men trotts det så åkte vi ut till stugan med mammas släpvagn, min cykel (skall vinterförvaras där) och våra nya fälgar som vi slängde på och sen tvättade vi dom gamla, så nu skall dom ut på försäljning... :)

 
Visst var bilen snygg med dom nya fälgarna, även fast jag tycker att de förra är snyggare, tyvärr fel tum på dom för våran smak... :(

 
Saab och Enzo fälgar...

 
Enzo 15", sitter på michelin x-ice just nu, men det är inte just nå dubb kvar på dom, men mönstret är bra...
Pris: 2 000kr (nypris ca: 3 500-4 000kr)


Saab orginal double 3-spoke 17"...
Pris: 4 800kr (nypris: 12 800kr)

Fräch in och utsida, garanterat saab orginal, ni gör ett klipp måste jag säga, hade det inte vart fel tum hade vi aldrig sålt dom... :(

Inga kommentarer: