fredag 24 december 2010

Bästa julen...

Denna jul har faktiskt vart den BÄSTA på många år, jag är så otroligt lycklig, mitt lill ♥ fick det mesta på önskelistan, iaf det som hon som mest önskade sig... :) Dom måste ju lära sig att man inte kan få ALLT också, men det har iaf vart en mycket trevlig dag som inte kunnat bli nå bättre, kanske om man hade haft lite mer julstämning då, men den är svår att trolla fram tycker jag... :(
Felicias glädje över paketen värmer mitt hjärta och det är den största julklappen jag kan få, men visst fick jag ett par bra också även fast jag sagt ifrån mig... :) Så imorrn bär det av att kolla efter en dammsugare, och inte vilken som hellst, utan en speciell, uppdatering om det kanske kommer, bilder från denna dag kommer att komma senare, men vet inte när, 5 dagars arbete väntar nu... :( Men man får se det som så money, money, money... :)

Men från oss alla till er alla en riktigt god jul...

Inga kommentarer: