söndag 13 mars 2011

Går framåt... :)

 I fredags jobbade jag med grannen Siv och vi bestämde hastigt och lustigt att vi skulle ha vinkväll då det var super länge sen, det slutade med att vi hamnade på Bockarna och hade super trevligt... ♥
I lördags var vi bjuden på mat hos mamma, sen skulle Felicia sova där, men blev inget, för hon kräktes... :( ;em jag och mamma byggde lite pussel iaf... :)
Jag vaknade på lördags morgonen med huvudvärk som jag förtjänade, tog 2st ipren och mådde prima sedan, som om jag aldrig hade haft en fylla, då har man gjort det bra... :)
Förra gången...

Efter lördagen... Kolla nedre högra hörnet, det är det jag byggt... :)

Mitt stor ♥ var hemma och tvättade medans jag och lill ♥ for till mamma, så kom han sen när tvätten var klar... Men i efter hand skulle vi haft tvätt idag istället då det var två sängkläds ombyten som blev ner spydd igår kväll... :(

Men som tur är har jag ju min mamma som bokade tvättstuga hos henne, för hör fanns det ingen förrän nästa lördag... :(
Så det blev ju inget jobb för mig i idag, vågade inte chansa att det var magsjuka och skulle smittaner pensionärerna och arbetskamrater, så var säkrast att vara hemma, men eftersom lill sessan varit bra idag så kanske det inte var det, svärt att veta, men hin blir hemma från dagis imorrn ändå och jag blir hemma med henne utifall liksom, vill ju inte smitta fler barn... :)

Passade ju självklart på att bygga lite mer pussel medans tvätten tvättades och torkades, det känns som att det finns ett slut på detta pussel nu faktiskt, fast det är långt kvar ännu... :) Kolla övre högra hörnet, även det mitt verk...
TACK älskade mamma för att du finns för mig och min familj jämt, älskar dig sååå mycket...
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

1 kommentar:

Vicky sa...

Duktigt jobbat med pusslet :)

Sv: det var inte alls svårt att måla stolarna. Sandpappra lite grann sen målade vi bara :) Självklart plockade vi isär stolarna