lördag 16 april 2011

Bilder...

Det finns dom som vill se hur det går för mig bild mässigt, jag är lite järv och slänger även dit vikt, varför inte liksom kan ju tillägga att jag startade på 119kg... :)

 
 1 vecka på soppor (ca:114kg)

 
 Dagen innan op alltså 2v på soppor (ca:110kg)

 
Dagens 3v sen första dieten (107kg)
Men jag måste även tillägga nu att jag vägde 115kg när jag kom hem från op, så har ju även gått ner dom kilorna under denna tid, var väll mycket luft som dom fyllde buken med, samt vätska när jag väl fick börja dricka plus att jag fick dropp... :)
Just nu har jag typ inge smärta alls och mår rätt bra, kan äta lite större tuggor åt gången utan att få ont, på måndag skall jag ringa och boka tid för att bli av med stygnen, kommer bli skönt, plåstrerna kliar en del nu kan jag lova... :)

2 kommentarer:

Grannen Malin sa...

Shit vilken skillnad! Skitbra att du klarar av det så bra! :)

Camilla sa...

Det syns visst!! :) Du har krymt och håret växt ;)