söndag 22 maj 2011

Betesläpp...

Idag har jag och min lilla diva varit på betesläpp i Näsviken, första gången både för henne och mig, tror både hon och jag tyckte det var spännande... :)

 Måste tillägga att posen gjorde hon så fort jag frågade om jag kunde få knäppa ett kort på min snygging, det är min lilla diva det... :) ♥ dig...

 Ursöta Lilly och hennes mamma hade vi stämt träff med där... :)

 Lillys mormor Evy, stört skön människa, lättsam och härlig...

 Brudarna bus ifrån staden har kommit till landet, det gillade läget... :)

 En spänd liten sötnos i blåsen i väntan på korna...

 Lilly och hennes mamma Kristina...

En massa ko bilder, det var super trevligt och jätte mysigt, vi kommer nog lätt göra det till en tradition, men det märktes att kossorna inte var vana vid detta stå hej, men som sagt, super mysigt... :)
Innan vi for hem så åt vi en hamburgare där, jag och Felicia hade kunnat dela på en, vart jätte mätt på en halv båda två... :)
När vi kom hem så vägrade vi gå in och fortsatte ute med en massa lek med Kristina och Lilly, vi har i princip varit ute HELA dagen, Felicia fick göra kväll ganska tidigt, trött hon lill ♥, imorrn skall jag ringa läkaren på morgonen och hoppas på att jag får tid samma dag, för Felicia har kissat jätte ofta den sista tiden, alltså visst barn kissar ofta, men detta är sjukligt, hon säger till och med själv, jag tror jag har fått kisssjukan, hon avbryter lekar och allt för att gå och kissa, så nu får dom kolla om dom hittar något, hon har inte ont säger hon, och som mamma är man nojig, och jag råkar veta att ökad urinmängd, ökad törst, ökad trötthet och viktminskning är tecken på diabetes, jag är för övrigt LIVRÄDD för att det skall vara något sånt, men tycker inte hon har ökad trötthet och minskat i vikt, men där emot har hon stått still länge i vikten, men det har hon alltid gjort i perioder, så imorrn skall jag ringa dom så jag får det kollat och man vet vad man kan göra, det är jobbigt för både henne och mig att hon skall kissa 40gånger på en dag typ... Neä, nog om det, nu blir det sängen så man är pigg imorrn, för då kommer ju kanske våran tvättmaskin, *hoppas* man kan ju ha sån tur att idag var sista tvättningen i tvättstugan... :)

Inga kommentarer: