fredag 20 maj 2011

Sundsvall...

Igår var jag och min Felicia iväg till Sundsvall med Linda och hennes Felicia, vi hade toppen kul,men kan inte förvänta sig så mycket annat heller med dessa underbara brudar...

Först vart det en fika på Ikea när vi kom, sen åtog vi oss Birsta city, där det var en hel del shopping, sen var det dax för lunch vilket vi tog på Ikea, för att sedan åka till Himlabadet och bada i 4½timme, helt underbart, hur trött som hellst, sista svängen vi skulle ta i "däckrutchkanan" så sa Linda nå kul och börja skratta, men jag sa åt henne att jag kunde inte skratta och gå samtidigt, var för trött för det, såå kul hade jag det iaf, du är toppen Linda ♥ dig... Efter badet vart det Max på vägen hem, väl hemma var man bra mör, men hade en oförglömligt rolig dag som alltid... :)

 Min och Linad's Felicia...
 Brudarna bus i likadan tröja från cubus (inhandlades denna dag), standard frasen var, jag heter Felicia, hon heter också Felicia, jag är 4år, hon är 5år... :) Sötnosar... ♥

 Felicia fick en regnkappa och regnhatt från polarn och pyret, skickade även efter ett par stövlar i samma mönster, för dom fanns inte i hennes storlek där... :( Så vi väntar ivrigt på posten... :)

 Polarn tröja från pop, ÄLSKAR deras kläder.

 Björntröjan som Felicia säger, från H&M, bara 49:-, det är ju ingenting...

 En rosa klänning med vita prickar, svårt att se då det blev blåaktig bild när jag knäppte, men också 49:- från H&M, Lindas Felicia fick en likadan... :)

 Strumpor från pop, dom har nog världens bästa strumpor till barn, Felicia älskar dom, får hon välja så väljer hon dom på en gång, så klart vi måsta köpa några fler par.

Två trötta men frächa brudar när vi kom hem.. :)

Tack så JÄTTE mycket Linda & Felicia för att ni gjorde våran dag så bra...

Inga kommentarer: