onsdag 13 juli 2011

Bilder...

När jag är så värdelös på att blogga så får ni en hope bilder sen en tid tillbaka nu istället... :)
 Felicia jagar såpbubblor när vi var nere hos svärfar i början på juni... :D
 Bästa vännerna?! Felicia & Felicia... :)

 En av världens härligaste människor, ♥Linda♥ Lundqvist, Elmfors snart... :) Även en av mina bästa vänner, man vet vart man har henne, kan säga vad man vill utan att det blir fel, jag har sådan tur som har en så fin vän som henne... ♥
 Ur söta Vilma...



 Freja, Loke och Lilly på stranden i söndags... :)



 Freja i lördags kväll när vi hade grill kväll med Sara, Fredrik, Loke, Freja, Kristina (Kicki) & Lilly, sen ar det ju jag, stor & lill ♥ också... :)

 Loke...

 Lilly...

 Felicia...

Barn är i all sin heder underbara, speciellt när dom sover, har hon jordens skönaste sovställning or what?! Älskar henne över allt annat, finns ingen jag kan älska så mycket som hon, mammas lilla hjärtegryn... ♥

Inga kommentarer: