måndag 16 februari 2009

Idag började plugget IGEN!!!

Gud vad jag är glad att skolan började igen, vad jag har saknat en massa personer nu under praktiken, men nu är det nya tag ända fram till sommaren, känns lite deprimerande bara att vi kommer gå 8-15 varje dag förutom fredagar, men det löser sig, sitter as bra i klassrummet nu, Elin och Sara sitter bakom mig, och dem är så stört sköna, roligare och trevligare människor får man faktiskt leta efter...

Min skrutten sover ju hos sin mormor idag för att hon ville låna henne, så min mamma och min syster gick och hämtade henne på dagis idag, sen åkte de lite madrass och hade skoj, sen hade de fikat och ätit, sen hade hon somnat 19:15, sötnos...

Kom på igår att jag knäppt kort på min & älsklingens förlovningsringar, men ej visat er, så nu kommer det 3st här...

Denna tycker jag minst om

Mysigt med röd bakgrund röd som är kärlekens färg...

Även fint med svart, vet inte vad som är finast, svart eller röd? Vad tycker ni?

Mammsen

Tant (syster Sara)

Arbetsplatsen :)

Jag när jag bloggar i detta nu... :)

1 kommentar:

Walle sa...

Ja det var trevlans!! Även fast det bara blev en snabb sväng.. :) Är du nöjd med telefonen???