måndag 16 februari 2009

Nu börjar det bli dax för sängen...

Imorgon börjar skolan igen, då skall vi ha tenta i Medicinsk grund, om smitta, mikroorganismer, Virus och bakterier m.m...
Men innan dess så ville jag berätta att sen jag fick min nya kamera har jag uppskattat att knäppa mysiga natur bilder också, inte bara på Felicia, finns nämligen en hel del annat också, här är en massa ifrån Lönnånger 14/2-09 En rostig krok En lykta på en stubbe ute i snön
Den målade fina hästvagnen, som inte används till annat än prydnad nu för tiden...
En lykta i boa
Nån rostig manick, ingen aning om vad det är
Gammalt hö ned kast skulle jag kunna tro
Mina fotsår
Mina fotspår när jag släpat lite på fötterna
En gammal rostig saab, som faktiskt är fin i alla denna snö
En höskulle skulle jag kunna tänka mig att det använt som, nu är det bara skrot förråd

1 kommentar:

Madeleine Iggbom sa...

Hejsan! Jo vi började skola in på sandvalla, i 8 dagar va vi där utan att nått hände. Personalen engagerade sej inte ett smack i oss och verkade mest tycka att allt va jobbigt och besvärligt. Så vi bestämde oss för att byta dagis med en gång, inget kändes bra på sandvalla och jag är så fruktansvärt tacksam för att vi stog på oss och bytte för nu stormtrivs vi alla 3 på bullerbyn, där vi fick plats tillslut. Byt om det inte känns ok, det är mitt råd, man lämnar ju det bästa man har och då ska man verkligen kunna känna tillit till de personer som har hand om ens barn hela dagarna. MEja lämnade dom gråtandes i ett hörn i 2 timmar utan att bry sej, har jag hört nu i efterhand av en mamma som va med och såg allt, så hemskt och så får det inte gå till!