fredag 14 januari 2011

Jobb...

Japp, då har man gjort helg, hade fm tis, em ons, fm, tors och då ringde dom från fiskarstan och undrade om jag ville jobba där 16-20, men eftersom jag skulle jobbar 7-15 även idag så sa jag nej, men tackade ja till en sån tur idag, sen strax efter kom jag på att vad spelar det för roll, jag kan lika gärna jobba, men då var det redan tillsatt, men idag då så har man först jobbar 7-15 på Rubinen, sen 16-20:30 på fiskarstanshemtjänst (inne)... Vad händer denna helg då? Imorgon vet jag faktiskt inte, lite skönt att bara vara ledig och ta dagen som den kommer också, sen på söndag skall vi på mosters prins dop 14:00, efter det blir det väll mat, sen skall Felicia sova hos Åsa, hon tjatar ihjäl mig snart (alltså Felicia, INTE Åsa)... :)

 Vi har ju städat bort julen här hemma, men i vardagsrummet är det fortfarande julgardiner, för jag har beställt nytt tyg från svärmor min, som kommer till veckan, känns bara onödigt att byta dom nu då...

 
Men titta vilka snygga lampor jag införskaffade, själva lampan är från albert och herbert och lampskämen är från ombonat, men  gillade inte att det var rött snöre på dom, skall köpa vitt bomulls snöre någon dag då jag får tid och lust... :)
 
Men då tog jag vad jag hade hemma så länge, vart rosa siden band... :)

    
Detta tyg kommer det att bli, för vi har redan kuddar i det så tror det kan bli snyggt, speciellt sen när vi gjort om i vardagsrummet, längtar som en tok till våren då vi skall börja göra om... :)
Neä, nu skall jag kolla på min serie the big bang theory, är som en drog för mig, såå bra... :D

Inga kommentarer: